Monday 31 March 2014

Семеен скрапбук албум { Family scrapbook album }


Не веднъж съм писала за това, че най- красивата дреха за нашите спомени е скрапбук албума. Той запазва моментите живи. Разгръщаме декорираните страници и освен снимките , които разглеждаме , четем и бележките, които сме си записали... Признайте си, че се забравя!
Такъв скрапбук албум направих за Изи . Аз съм Изихолик по отношение на нейната фотография в Mingle - mangle Photojumble.  Снима с душата си , пише със сърцето!

Тя искаше албум, а аз исках да е най- красивия албум. Нямаше претенции за нищо, с което ми даде свободата да го направя така сякаш го правя за себе си! Съвсем навреме се сдобих с невероятното блокче от хартий на Прима. 9/10 от него вече са запълнили страниците на албумчето й. Имах и едни мустачки от полимерна глина, чакащи своя ден... Ей ги на , и те тук!





























































.... и така  до края на света ...
Сред снимките има и няколко щракнати от нея ( да си кажа ), но не помня кои ;)))

Мила Изи, знам, че това албумче е повече от миниатюрно за всичкото щастие , което трябва да побереш в него, но знам, че каквото и да било "албумище' ще е недостатъчно за целта. Нека винаги да е така! На семейното щастие мястото е в сърцето. Тук драсни само няколко щрихи <3

...В.

3 comments:

Диляна said...

Вили, този албум е истинска прелест! Сигурна съм, че ще пази много съкровени семейни спомени! :)

Хубава седмица от мен! :)

Hristovica said...

Ох, Вили...чудесно е. Много ми харесва как редуваш листчета романтика, с такива с ежедневни краски, по-тъмни и светли... точно както се редува ежедневието в едно семейство :о)

Rosica Katreva said...

Емииии.....много е хубав!!!! :) Браво, майсторче! Поздрави ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...