Thursday 7 February 2013

За Ема { For Ema }


Привет приятели. Днес отново съм на бебешка вълна в публикацийте си и ще покажа поредното албумче, изработено с любов за момиченце на име Ема. Постарах се да е пищно и 'тежко' в най- добрия смисъл на думата :) Така де... да си тежи на мястото ;) За кориците ползвах бирен картон и шарени хартии от Слънчоглед. Украсата пренесох и във вътрешните страници на албума. Има място за бележките месец по месец, скрито под отварящото се и затварящо капаче на всяка страничка. Внесох и местенце под формата на пликче от паус на точки, където да сложим, я пъпче, я гривничка от родилното отделение и да не се притесняваме за това, че може да ги загубим. Украсата отвън е с много панделки, сърца... Присъства и червения цвят за 'против уроки', както и Главната буквичка на малката собственичка... изобщо има си всичко , което е нужно. Не мислите ли ?!




















... и нека като порасне да бъде принцеса ;)

9 comments:

Handmade_by_MaDe said...

Прелестен е...толкова нежен и момичешки,точно като за бъдеща принцеса :)!

BEARKIS said...

Изработено с вкус и "осигурено, документирано бъдеще":))!!!

kenli said...

Очарователно момичешки дар!Много ми харесва!

Маги said...

Е, как да не заобичам розовия цвят?! Аз съм запленена и очарована <3

Hristovica said...

Ох, каква красота. Браво, Вили! Като един сладък бобон е.

kami_bonbona said...

Аааа пак момичешки красоти! Всичко е изпипано до последния детайл. Много ми хареса идеята за червеното конче.Поздрави Вили и чакам нещо в синъо вече :))))

VioletCloudlet said...

Дами, много сте мили ;) Ками, специално заради теб утре ще има мамчешка публикация ;))))

Em said...

Прелестно е! Толкова ми харесва как си изработила всяка страничка вътре! Абсолютен бонбон! А аз нали съм в къщи заради бебка на розова вълна и само като ги гледам твоите красоти и ми става весело :)

Гуш
Ем

CraftyEllie said...

Ммм, сладък като бонбон! Но и аз с интерес ще чакам и момчешката публикация ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...