Friday 22 February 2013

Празнични флагчета за всеки повод { Fabric bunting }


Флагчетата, които ще ви покажа днес са от седмица в магазина ми . Сега разглеждайки снимките видях, че тези не съм ги публикувала. Ето ги :
















Любовния банер правих за 14-ти февруари, но той може да намери приложение за всеки празник, когато трябва да изразите любовта си и да подчертаете чувствата си! Чудесен е за сватбени тържества и семейни снимки. Флагчето с надпис " Добър апетит 'е по поръчка за семейно ресторантче, което скоро ще отвори врати. Дано е на късмет и Bon Apettit :)
Използвала съм памучен плат, буквите изписах с текстилна боя и скромно декорирах за разнообразие.

3 comments:

Pepi said...

Както винаги оригинално и забавно!

CraftyEllie said...

Много харесвам подобни флагчета и винаги се радвам, като показваш твоите - чудесни са! Което ми напомни, че имам и аз да качвам в магазнчето ми една картичка с флагчета :))

VioletCloudlet said...

ОБОЖАВАМ текстилните флагчета!!! развеселяват ме и създават настроение ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...