Monday 5 November 2012

Цветя от органза { Organza Flowers }



Общото между цветята в тази ми публикация е това, че във всичките водещия текстил е органзата. Сватбените фиби са две- в бяло и в бяло и жълто. Центъра на всяко цвете е подобаващо декориран с перли и кристални мъниста:








Сватбените цветя могат да бъдат изработени в различни цветови комбинации, както и като различни аксесоари- фиба, шнола, бутониера...

Нека покажа и диадемката за бебе, която правих наскоро, където отново залагам на органзата. Поръчителката избра цветовата комбинация и се надявам силно, това което е имала в съзнанието си като идея да е това, което аз успях да направя.








Желая слънчев и топъл ноемврийки ден. Предупреждавам, че ме обзема Коледния дух и няма как да е иначе... то време не остана. Предстоят дни и публикации пълни с коледни идеи и уроци за осъществяването им. Отбивайте се по- начесто ;)))

Сватбените цветя ще включа в ноемврийското предизвикателство на Двете Елши

5 comments:

Unknown said...

Прекрасен понеделник с феерия и фантазия!Отново ме усмихваш ,пожелавам ти и твоята седмица да е усмихната и творчески изпълнена!Очаквам и коледните ти предложения с нетърпение :)

Маги said...

Красиво започва седмицата! Браво за ентусиазма, продуктивността и най-вече за красивите резултати, Вили! Очаквам с нетърпение коледните ти предложения. Дано ми дадат тласък и аз да се настроя на тази вълна. :)

bairozan said...

Нежни и красиви, както винаги! Напоследък не съм правила брошки, но твоите публикации ме вдъхновяват, че чак ме засърбяват ръцете :)

Мария Стоянова said...

Истински малък РАЗКОШ си създала Вили. С нетърпение чакам и коледните идеи и урочета. Определено ми е страшно приятно да те навестявам често и да се радвам на красотите тук ;-)

Em said...

Толкова са нежни! Просто са прекрасни!

Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...