Wednesday 24 October 2012

Как правя цветни хартиени ъгълчета за снимки, картички, албуми { Paper corners }



Преди дни загатнах за днешната публикация урок... ето я и нея:





Много е лесно... преди да стигна до тук обаче се ядосвах на това, че слагайки ъгълче в проекта си задната му страна става неизползваема без залепване отгоре на нещо друго. Сега ъгълчетата ми отзад изглеждат така както са отпред ;)

1. Изрежете си квадрат. Размера на страните му трябва да е толкова голям колкото основата на нашето ъгълче- чиста математика. Маркирайте диагоналите свързващи противоположните ъгли.
2. Отрежете единия от вписаните в квадрата равнобедрени триъгълника. Без значение кой ;)
3. Прегънете (по следите от молива, който може и да изтриете ако желаете)
4. След като триъгълниците се 'наслагват' един върху друг, намажете последния с лепило и залепете към този под него. Може да ползвате хартия , която да мушнете на мястото където ще стои снимката, края на страничката от вашия проект, така че да не излезне лепило и да залепи лицето триъгълник.

Аз обичам да ползвам тези елементи. Напълних една малка кутийка с различни по цвят и шарка ъгълчета така, че да имам готови за албумите , които правя в момента. Ето тук съм ползвала ъгълче от хартия. Скоро ще покажа и друг проект в който съм заложила на тези елементи.

Ще се радвам да споделите впечатленията си от този урок. Приемам критика, нали знаете ;)
Лек ден.

7 comments:

Мария Стоянова said...

Много полезно уроче Вили. Точно тези дни планирах, да си направя такива ъгълчета, че са ми нужни за едно албумче за подарък. Определено ми беше много от полза ;-)

Pepi said...

И аз се пробвах, наистина е лесно , а е ефектно.. БЛАГОДАРЯ ЗА УРОЧЕТО! Винаги има по нещо интресно при теб Вили! Поздрови от мен Пепи

Mila said...

Много полезно, благодаря ти Вили, че го сподели с нас :) Все се каня да започна едно албумче, ето и съдбата ме подканя с твоя пост :)

Маги said...

Много полезно, Вили! Благодаря ти за споделянето! :)

Miss Emerald said...

Интересна и много полезна публикация, която веднага си запазвам, за да мога да приложа на практика наученото от теб някой ден.

Veselina said...

Много ми хареса, Вили! Никога не съм се замисляла за ъгълчетата, но твоите са супер, много полезна информация! Благодаря!

Елена said...

Много хитро. Благодаря за полезното уроче:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...