Sunday 30 September 2012

Сватбена кутиика {Wedding box}



Избора с какво ще я запълните е ваш... от мен е кутииката. В нея място може да намерят сватбените халки, аксесоар за булката или защо не подаръче към шаферката... Използвах типични за темата материали- дантела, перли, сатен и нежни тонове като за сватба. Харесвам контраста на материите- амбалажната хартия и дантелата. Цветовете пък са хармонични и допълващи се. И за да не са празни приказки, ето я и нея, моята кутиика :
















Един от любимите ми български изпълнители е Васил Найденов. Цитат от пълната му с чувство песен намери място и на вътрешната страна на капачето '... Гледам с твоя поглед Дишам с твоето сърце...' 
Това да превключиш на сватбена тематика след куп аксесоари за дома ми дойде добре. Вдъхновението е по петите ми и продължавам с пълна пара към подготовката на сватбен албум. Надявам се да го завърша скоро и най- важното да се получи. Стискайте палци.

4 comments:

Маги said...

О, сигурна съм, че ще се получи сватбения албум, Вили. А тази кутийка е прелестна!!! Чакам си урочето аз. ;P

Диляна said...

Чудесна е, Вили! Толкова нежна и романтична! :-) И аз чакам албума :-)

Мария Стоянова said...

Чудна е Вили! Много добро съчетание на цветове и материи - сватбеното настроение струи от нея :-)

Miss Emerald said...

Кутийката е великолепна, стилна, нежна и носи едно наистина прекрасно послание! Стискам палци и за албума, въпреки че съм сигурна, че ще се справиш!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...