Thursday 21 June 2012

Благодарствени картички {Thank You Cards}



Трудно ли е да кажеш 'Благодаря'? НЕ! 
А дали е лесно постижимо? ДА!

Може да проявите изобретателност дори и в тази посока,
но моята приятелка Ива решава да заложи на класиката ;)



Преди два дни ми поръча картички, с които иска да изкаже
благодарността си пред жените грижещи се за малък Тони
в детската градина...
Няма да се повтарям колко харесвам тази Ива... вече съм го казвала ;)

Исках да изпълня до най- малката подробност възложената поръчка.
Трябваше да постигнем семпло и нежно излъчване, 
да има цветя и перлен картон...
Нямаше как да вплета директно топлите чувства на тази майка, 
но се постарах да ги пресъздам в цветове и детайли.



За госпожите заложих на цветята, а за лелките на пеперудите:



Да ви призная още не съм чула мнението на Ива.
Дано съм оправдала очакванията и.
 Явно ( не тайно) се надявам тези картички да са достойни да 
застанат до ръчно създадените от нея самата подаръчета .


Казвам ви "До скоро" и нека деня ви е изпълнен с топлина и светлина.

9 comments:

kami_bonbona said...

Привет Вили, картичките са страхотни. Много са нежни и носят толкова мило послание. На мен ми допадат много :)

Anonymous said...

Прекрасни картички Вили :-) Сигурна съм, че са зарадвали не само Ива, но и учителките на Тони ;-)

Диляна said...

Страхотни картички си сътворила - хем еднакви, хем различни :-)

isi said...

Аз съм очарована! Предполагам че и твоята приятелка също!

Valchen said...

Страхотни са, Вили, много са нежни!

bairozan said...

Наистина имат класическо излъчване, чудесен начин да изразиш благодарността си!

Маги said...

Вили, много са стилни и изискани! :)

Addii said...

Много стилни и ефирни картички!Страхотни!

CraftyEllie said...

Вили, идеални са! Със сигурност ще бъдат високо оценени и от поръчителката, и от получателките си!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...