Wednesday 30 May 2012

Картички с балони {Birthday Cards}



Днес е сряда... Добро утро ;)

Подготвила съм картички за рожден ден ... с балони.

Първо искам да честитя празника на едно прекрасно дете с прекрасна майка. 
Тони, нека мечтите ти летят на високо. Весел празник у дома!


Ивето, поръча картичката с идеята да има балони ,
 на които да се носи вече порасналото и още с една годинка момче. 
Не мислех, че ще ме затрудни с нещо, бях изправена пред толкова дилеми 
за формата на картичката, за съчетанието между хартиите и не по- малко в цветовете, 
 за елементите... Това е една от най дълго правените от мен картички.
 Слава Богу, резултата оправдава времето. 

Преди седмици направих и няколко мини картички , поръчани ми от Силвето. 
Трябваше да са семпли и оригинални.


Ето и предизвикателствата в които ще участвам:


Не забравяйте да ме навестите и във фейсбук, където в момента тече игра с награди ;)

14 comments:

Deni said...

Много хубава и идейна картичка , а мини картичките направо ме плениха!Поздрави!

Le said...

eeeх Вили, толкова хубави ги правиш значи!:)

Маги said...

Вили, картичката е страхотна, пъстра, весела, със супер идея и послание!
Поканите предполагам са за Мирко. :) Много ми харесват.

FanyCraft said...

Минитата са просто жестоки! :):):)

Vili M. said...

Много идейни и страхотно изпълнени :)

bairozan said...

Много жизнерадостни картички - и децата както обичат балоните...

Nana said...

Oбожавам стилът ти! Както дигиталният така и натуралният.

Anonymous said...

Много красиви са и двата проекта :-) Нежни, цветни и семпли - идеалната комбинация.

Handmade_by_MaDe said...

Страхотни са...много усмихващи и много красиви!:)

VioletCloudlet said...

Еееее, страшни сте и в коментарите си ;) Минитата са поздравителни картички и много се радвам , че се харесват ;)

Диляна said...

Балоните са сред любимите ми елементи! Твоите са чудни - пъстри и много весели :-)

Miss Emerald said...

Еееех! Мога само да въздишам и да се възхищавам на прекрасностите, които откривам в блога ти!

scrapperjulia said...

What a great card! Thanks for joining us at The One Stop Craft Challenge

Lisa-Jane said...

I love those balloons! Good luck with the challenge over at S J Crafts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...