Friday 13 January 2012

За предизвикателството...


... Ооооо има какво да ви покажа, въпреки липсата на публикация вчера.
Имам за няколко дни напред, но днес съм решила да дам шанс на едно бижу. 
С него смятам да участвам в предизвикателството на Двете Елши
Тук е мястото да благодаря на Маги, която ме побутна напред с коментари 
и от която разбрах за него ( предизвикателството ). 


И понеже една снимка не е достатъчна 
( за да покажа цялата красота на бижуто ;), следват още:


И тъй като всеки конкурс си има условия, аз съм се старала да ги спазя. 
Използвах три от предложените цвята, а именно сините в комбинация с бяло.

 


Колието е интерпретация на друго подобно правено от мен. 
За желъдова ядка изпозвах перла. Стои невероятно нежно в действителност. 
Бижуто смайва със своята простота, ето защо си мисля, 
че всеки би се справил с него. Ако има интерес ще направя и урок ;)


Дали ще добиете представа за това как стои на врата не знам, 
но се въртях 10 минути пред огледалото и се снимах още 10 пъти по толкова ;)




3 comments:

Маги said...

:) Вили, много сладка идея!Радвам се, че се престраши за предизвикателството. :)

Rali said...

И аз се радвам, че се престраши и благодаря на Маги, че те е навила да участваш! Много е хитра идеята и наистина се е получило супер сладичко и прекрасно бижу!

Благодаря ти, че се включи в новото предизвикателство на Двете елши!

VioletCloudlet said...

Много сте мили и двете, за което много ви благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...