Thursday 5 January 2012

Първа блог публикация за 2012 ;)


... За много години!
Здраве и щастие желая за всички ни, късмет и сбъднати мечти през тази 2012!
 Вярвам, че и вие сте си изкарали страхотно по празниците и сте се заредили с оптимизъм и надежди. За мен освен Коледа и Нова година имаше още един повод за почерпка- рожденият ми ден ;) И понеже празнувахме в Банско, време за компютри и  интернет нямах. 
Сега обаче обещавам да наваксам, че и отгоре ;)
Подготвила съм изненада... С няколко снимки и текст ще ви покажа как направих диадема с цвете, с която ще съберете погледите около вас.


... това е първият опит за подобен род уроци, така че не бъдете твърде критични към мен. Постарах се да съм максимално обстоятелствена ;) Диадемата е аксесоар, който освен практичен е и много ефектен. Аз я направих по повод роклята с която исках да бъда в навечерието на Нова година.


И двете за допълваха чудесно и комплиментите към мен валяха 
като сняг на Банско...

Съветвам ви, имате ли време и възможност, 
разсейте се от ежедневието с кратък отдих там. 
Всичко е приказно, бяло и чисто.
Вече обмисляме още една зимна ваканция, но този път с двете деца... 
Крис, дръж се!

2 comments:

Маги said...

За много години и на теб, Вили! Нека 2012 донесе здраве и щастие на теб и семейството ти! :)
Много добре си се справила със урочето. Наистина тези цветя са много ефектни.

VioletCloudlet said...

Маги, благодаря !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...